niedziela, 23 czerwca 2013

29. Imaginy o Nathanie


 1.
Nathan: Nie byłem, aż tak pijany...
Kevin: Podeszłeś do mnie i spytałeś kto to miesiąc...

2. Nathan: Nie byłem aż tak pijany.....
Ty: Podeszłeś do chłopaków i błagałeś, by przyjeli cie do The Wanted.....

 3.
T: Nathan zmień pieluchę Jasonowi
N:Czemu ja?
T:Chciałeś mieć małego Sykesa, więc zmień mu pieluchę!
 4.
Nathan: Nie byłem, aż tak pijany....
Tom: Wyszłeś na balkon i darłeś się że Nathan Sykes jest najgorszym członkiem zespołu The Wanted
5.
 Nathan :Nie byłem, aż tak pijany;
Tom :Podeszłeś do manekina i zapraszałeś go na randkę drą się " T.I. Pójdziesz ze mną do kina??"
 6.
Nathan :Nie byłem, aż tak pijany...
Max : Powiedziałeś, że T.I. jest będzie twoja żoną...
Nathan: No, nie byłem pijany!

 7.
Nathan:Nie byłem tak pijany....
Jay: Podeszłeś do mnie i pytałeś czy to prawda, że ja i Nathan Sykes jesteśmy parą.....

Nathan: Nie byłem, że tak pijany....
Siva: Podeszłeś do T.I. i powiedziałeś że ma fajna matkę!!
















------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 To narazie koniec.... przepraszam znowu że tak długo ale poprawki!!
Tu jest mój ask
http://ask.fm/AngelikaMazur25
Pytajcie na nim o wszystko i tam tez zbieram zamówienia!!!


1 komentarz: